Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 24.08.2017, 05:57

Южноукраїнська загальноосвітня школа №2

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звернення громадян

Шановні громадяни!

Відтепер Ви маєте змогу звернутися до адміністрації школи з будь-якого питання в електронному вигляді!

Ім`я відправника *:
E-mail відправника *:
Тема листа:
Текст повідомлення *:
Код безпеки *:

Про надання інформації щодо ведення роботи зі зверненнями громадян

            Адміністрація Южноукраїнської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів №2 надає інформацію про роботу зі зверненнями громадян  за такою формою:

 

№ з/п

Кількість звернення громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

За 9  місяців 2016 року

За 9 місяців  2015 року

1.

Письмові

2

2

2.

На особистому прийомі

13

7

3.

Колективні

-

-

4.

Повторні

-

-

5.

Загальна кількість звернень

15

9

 

№ з/п

 Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

За 9 місяців 2016 року

За 9 місяців  2015 року

1.

Працевлаштування

11

5

2.

Питання покращення житлових умов

-

2

2.

Рух учнів

 -

-

3.

Виховні заходи

-

2

4.

Інші

4

-

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи зі зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу, тощо

 

За 9 місяців 2016 року

За 9 місяців  2015 року

 

1.

 Збори колективу

(протокол № 12 від 08.06.2016р.)

 

Нарада при директорі

(протокол № 13 від 30.02.2015р.)

Директор школи                                                                                                                  Т.О.Супряга

 

Надання інформації щодо ведення роботи зі зверненнями громадян

Адміністрація Южноукраїнської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів №2 надає інформацію про роботу зі зверненнями громадян  за такою формою:

№ з/п

Кількість звернення громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

За ІІ квартал 2016 року

За ІІ квартал 2015 року

1.

Письмові

-

2

2.

На особистому прийомі

12

5

3.

Колективні

-

-

4.

Повторні

-

-

5.

Загальна кількість звернень

12

7

 

№ з/п

 Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

За  ІІ квартал 2016 року

За ІІ квартал  2015 року

1.

Працевлаштування

11

3

2.

Питання покращення житлових умов

-

-

2.

Питання конфліктних ситуацій

-

2

3.

Інші

1

2

4.

Загальна кількість звернень

12

7

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи зі зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу, тощо

 

За ІІ квартал 2016 року

За ІІ квартал 2015року

 

1.

Збори колективу

(протокол № 12 від 08.06.2016р. )

Нарада при директорі

(протокол № 13 від 30.12.2015р.)

 

 

Права громадян при зверненні громадян

 

                Законодавство України гарантує право громадян на письмове або усне звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, до підприємств, установ, організацій, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх компетенції (далі – суб’єкти розгляду звернень), з метою вирішення порушених у зверненнях питань.

                Закон України «Про звернення громадян» покладає на суб’єкти розгляду звернень певні обов’язки щодо роботи із заявами, скаргами, клопотаннями.

                Оформлене належним чином звернення органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, посадові особи зобов'язані прийняти та розглянути. Пропозиції (зауваження), клопотання, скарги Героїв Радянського Союзу,  Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються першими керівниками державних органів, підприємств, організацій особисто.

                Суб’єкти розгляду звернень, відповідно до своєї компетенції зобов'язані об'єктивно і вчасно розглянути подане звернення, перевірити викладені  ньому факти, прийняти рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечити їх виконання.

                Про результати розгляду звернення громадянину обов’язково повідомляється в усній або письмовій формі (в залежності від виду звернення). Відповідь надається тим органом, який отримав дану заяву (клопотання) і до компетенції якого входить вирішення порушених питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки.

                Якщо суб’єктом розгляду звернень прийнято рішення про відмову в задоволенні викладених заявником вимог, дане рішення доводиться до відома громадянина в письмовій формі з обов’язковим посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

                Такий вид звернень, як скарга – тобто звернення громадянина із вимогою про  поновлення порушених посадовими особами прав та інтересів заявника, має свої особливості розгляду.

                Подання заявником скарги до суб’єкту розгляду звернень (у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі) не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства.

                Громадянин може подати скаргу як особисто так і через уповноважену на це іншу особу. Скарга в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подається їх законними представниками. Водночас, слід пам’ятати, що Законом встановлений строк подання скарги на рішення посадової особи до органу або посадової особи вищого рівня протягом одного року з моменту прийняття даного оскаржуваного рішення, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням.

                Закон України «Про звернення громадян» статтею 18 безпосередньо наділяє громадян певними правами під час розгляду поданих звернень:

·         особисто викладати аргументи посадовій особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

·         знайомитися з матеріалами перевірки;

·         подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає звернення;

·         бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

·         користуватися послугами адвоката або уповноваженої особи (належним чином оформивши права представника);

·         одержати письмову відповідь про результати розгляду звернення;

·         вимагати дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

·         вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень визначеного законом порядку розгляду звернень.

·         на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;

·         скасовувати або змінювати оскаржувані рішення, якщо вони не відповідають законодавству України;

·         невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;

·         забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень;

·         вживати заходів щодо відшкодування матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб,  вини яких було допущено порушення.

                Також, Закон визначає обов’язковим для суб’єкту розгляду звернень наступне:

Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян та посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати.

                Подати заяву або скаргу щодо порушених прав та законних інтересів громадяни також мають право безпосередньо до суду або до прокуратури. Крім цього, статтею 2123 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлюється адміністративна відповідальність, у вигляді накладення штрафу у розмірі від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за незаконну відмову у прийнятті та розгляді звернення або іншого порушення Закону України «Про звернення громадян».

 

Інформація

щодо ведення роботи

зі зверненнями громадян

Адміністрація Южноукраїнської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів №2 надає інформацію про роботу зі зверненнями громадян  за такою формою:

№ з/п

Кількість звернення громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

За І квартал 2016 року

За І квартал 2015 року

1.

Письмові

-

1

2.

На особистому прийомі

3

1

3.

Колективні

-

-

4.

Повторні

-

-

5.

Загальна кількість звернень

3

2

 

№ з/п

 Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

За  І квартал 2016 року

За І квартал  2015 року

1.

Працевлаштування

3

1

2.

Питання покращення житлових умов

-

-

2.

Питання конфліктних ситуацій

-

1

3.

Інші

-

-

4.

Загальна кількість звернень

3

2

 

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи зі зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу, тощо

 

За І квартал 2016 року

За І квартал 2015року

 

1.

Нарада при директорі

(протокол № 13 від 30.12.2015р.)

 

Нарада при директорі

(протокол № 14 від 30.12.2014р.)

 

Графік

особистого прийому громадян адміністрацією школи

на 2016 рік

Супряга Т.О. – директор школи

Четвер                 14.00 – 16.00

 

Чита Г.І. – заступник директора з НВР

Понеділок                       15.00 – 17.00

 

Овчаренко Т.П. – заступник директора з НВР

Середа                                   15.00 – 17.00

 

Носко О.П. – заступник директора з ВР

Вівторок                        15.00 – 17.00

 

 Буркун Т.І.  – голова батьківського комітету

 Четвер                                 18.00 – 19.00

 

Графік

виїзних прийомів громадян 

на 2016 рік

 

Графік виїзних прийомів громадян директором

департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації

Веліховською А.Б. у 2016 році

 

м. Южноукраїнськ

11 лютого

 

 

Графік виїзних прийомів громадян заступником директора

 департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації

Каськовою Г.Л.  у 2016 році

 

м. Южноукраїнськ

 13 січня

12 жовтня

 

 

Графік виїзних прийомів громадян заступником директора

 департаменту  - начальником управління освіти та ресурсного забезпечення

департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації

 Удовиченко О.О.  у 2016 році

 

м. Южноукраїнськ

 09 серпня

 

 

Графік особистих виїзних прийомів громадян

директором департаменту освіти, науки та молоді

облдержадміністрації на 2016 рік

 

м. Южноукраїнськ

лютий

 

Графік особистих виїзних прийомів

заступниками директора департаменту освіти, науки та молоді

облдержадміністрації на 2016 рік

(Заступник директора департаменту – Каськова Г.Л.,

заступник директора департаменту – начальник управління освіти

та ресурсів забезпечення Удовиченко О.О.)

 

м. Южноукраїнськ

січень, серпень, жовтень

Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017